گروه گرافیک شهید ذوالفقاری

جمعی از گرافیست ها و هنرجویان انقلابی خطه سیستان و بلوچستان

گروه گرافیک شهید ذوالفقاری

جمعی از گرافیست ها و هنرجویان انقلابی خطه سیستان و بلوچستان

کلمات کلیدی

گزارش تصویری کارگاه پوستر حبل الله

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
کارگاه کشوری طراحی پوستر وحدت، حبل الله در قم به کار خود پایان داد. این کارگاه که به همت نهضت مردمی پوسترانقلاب و کانون هنر شیعی، با میزبانی مسجد مقدس جمکران، و با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، یادمان فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه و اتحادیه بین المللی امت واحده در راستای فراخوان کشوری پوستر، حبل الله از 24 آذر و در مسجد جمکران برپاشده بود روز جمعه 27 آذرماه به کار خود پایان داد. در این کارگاه 4 روزه که با حضور اساتید حوزه گرافیک و صاحبنظران حوزه وحدت همراه بود بیش از 90 طراح مطرح کشوری شرکت داشته و به خلق اثر پرداختند. گفتنیست امکان ارسال آثار به صورت اینترنتی نیز در این فراخوان پیش بینی شده و مهلت آن تا اول دی ماه می باشد. آثار تولید شده در این کارگاه همزمان با هفته وحدت در سراسر کشور رونمایی و اکران خواهد شد و توسط شبکه های فعال در جهان اسلام توزیع و بدست مخاطبین خواهد رسید.
بواسطه حضور نمایندگان گروه گرافیک شهید ذوالفقاری استان سیستان و بلوچستان در این کارگاه کشوری تعدادی از عکس ها و لینک گزارشهای تصویری تقدیم شما بزرگواران می گردد.
با کلیک بر روی لینک های قرار داه شده میتوانید تصاویر را مشاهده بفرمایید.







  











  • یاسر فاطمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی