گروه گرافیک شهید ذوالفقاری

جمعی از گرافیست ها و هنرجویان انقلابی خطه سیستان و بلوچستان

گروه گرافیک شهید ذوالفقاری

جمعی از گرافیست ها و هنرجویان انقلابی خطه سیستان و بلوچستان

کلمات کلیدی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۲
آبان

 برای دیدن سایز اصلی روی تصویر کلیک نمایید.
  • گروه گرافیک
۲۲
آبان
  • گروه گرافیک
۲۱
آبان

سلام

امروز می خوام سایتی رو معرفی کنم که حتما بدردتون خواهد خورد توی این سایت شما می تونید هر متن دلخواهی رو بدید و خروجی رو با خط دلخواه بگیرید.

نستعلیق آنلاین سایتی است برای گسترش استفاده از خط زیبای نستعلیق. با استفاده از این سایت به راحتی بدون نیاز به استفاده از سیستم عامل فارسی،کیبورد فارسی و یا نصب هیچگونه فونت خاصی با بالاترین سرعت متون خود را به نستعلیق،ثلث،معلی،اردو و یا دستخط نوشته و آن را به صورت تصویر با کیفیت بالا و بافرمت PNG و یا با فرمت معمول JPG دریافت نمایید.

سایت نستعلیق آنلاین

  • گروه گرافیک
۱۲
آبان


۱۱
آبان

بسم رب الحسین

سلام

درسته که وبلاگ مربوط به گروه گرافیک هست اما نظر به محتوای رفیع سخنان استاد پناهیان و نیازهای معرفتی ما لازم دونستم این مطلب رو بگذارم؛ چیزی که خودم بیش از همه بهش نیاز دارم. دوستان هم اگر ضرورت دیدن استفاده کنن. پخش انلاین هم داره می تونید موقع کار طراحی پای منبر اهل بیت علیهم السلام هم بشینید.


دانلود فایل صوتی یا مطالعه متن سخنرانی های استاد پناهیان در محرم امسال در سایت بیان معنوی(لینک)

موضوعات:

حسینیه آیت الله حق شناس(ره) --- آخرین مراحل انتظار

دانشگاه امام صادق(ع) --- چگونه امتحان می شویم؟

دانشگاه تهران --- حرکت جهان به سوی معنویت و آسیب های آن

  • گروه گرافیک
۱۱
آبان


پوسترایز

۱۱
آبان

بسم رب المهدی


سلام. دوستان سایت عصر انتظار از سایت های فرهنگی قوی کشوری است که در حوزه پوستر و تصاویر مذهبی هم کارهای ارزشمندی رو ارائه می ده. نکته مهمی که در این سایت قابل توجه هست ارائه فایل لایه باز طرح های مذهبی بسیار حرفه ای و زیباست که این می تونه کمک چشم گیری باشه برای نواموزان عرصه گرافیک. از این سایت هم دیدن فرمایید.

www.asr-entezar.ir


  • گروه گرافیک
۱۱
آبان

بسم رب المنیع

سلام

یکی از سایتهای مرجع برای تایپوگرافی و آثار خطاطی سایت معلی هست که این سایت طرح های بسیار زیبا و خوبی رو ارائه می ده. دوستان می تونن از محتوای این سایت استفاده کنن.

moallaa.com


اگر سایت های مناسب دیگری می شناسید می تونید متن معرفی اون رو روی وبلاگ قرار بدید و لینکش رو هم در قسمت پیوندها بگذارید.

  • گروه گرافیک
۰۹
آبان

درود

اول پوستر خانه تاری مان را اختصاص می دهیم به اول امام مظلوممان...


یا علی(ع)

  • گروه گرافیک
۰۹
آبان
درود

مشیت الهی بر آن شد تا مشایعت دوستان طریق طراحی در خانه ای از جنس تارهای وب نیز گرد هم آیند و طرح های خویش بر دیوار آن نهند و بر نقاط قوت بیفزایند و از قوای ضعف بکاهند. پس در این خانه تاری اتاقکی اخذ نموده و در آن به قلم زنی و براش فشاری و استامپ چسبانی مشغول شوید که طی این طریق را جز به تلمذ Lynda و تنفس دود فوتوشاپ در شب های سرد و بلند خزان راهی نیست. طاقچه ای نیز برای هم مسلکان تدبیر شده که می توانید از طریق آن به خانه های تاری شان سری زده و از احوال گرافیکیشان مطلع شوید؛ این عزیز طاقچه را ذیل نام نامانوس پیوندها خواهید یافت. همتتان والا...
  • گروه گرافیک